בחירת מצבה ליקירכם – איך לבחור מצבה

בחירת מצבה ליקירכם הוא דבר לא קל, אם אתם קצת מבולבלים לגבי תהליך בחירת מצבה זה בסדר  גמור ולגיטימי, במאמר שלפניכם ננסה לעשות סדר בדברים ולתת קווים מנחים אשר יעזרו לכם למצוא את המצבה המתאימה ליקירכם:

מהו הזמן הנכון לטיפול לבחירת מצבה?

עם התבשרות על מות יקירכם, אין עדיין צורך לרוץ לקנות מצבה, ניתן להתפנות בלב שקט להליך ההלוויה ולשבעה.
למעשה תוכלו להתפנות לבחירת מצבה לאחר הקמה מהשבעה, ישנם בעלי מקצוע שעבודתם המקצועית היא לדאוג להתאים עבורכם את המצבה ואפילו לסייע בעיצוב מותאם אישית ובחירת משפט על המצבה.

בחירת מצבה | איך לבחור מצבה

מה צריך לדעת לפני הקניה?

בחירת מצבות הוא נושא מאוד רגיש ולפעמים גם לא נעים, ישנם סוגים רבים ומגוון צבעים וגדלים של מצבות ובמחירים שונים.

כדי לעשות סדר ולבחור נכון את המצבה המתאימה לכם  מומלץ להיכנס לאתר עם קטלוג מצבות ולבחור כמה מצבות אשר לטעמכם, בחרו 5-6 מצבות מסוגים שמשכו אתכם, לאחר מכן צרו קשר בדקו עלות למצבות שבחרתם עם בונה מצבות מוסמך.

איפה כדאי לקנות מצבה ?

כדי לעשות בחירה טובה ומספקת ולשמור על הכיס, חשוב מאוד למצוא בונה מצבות אמין שגם תוכלו גם לסמוך עליו,  כאן אמינות חשובה לא פחות ממחיר, ישנם המון בוני מצבות בשוק שחלקם מציעים מחיר נמוך עד כדי חשדנות, אל תתפתו ללכת על המצבה הזולה ביותר מאחר והתהליך לא נגמר רק בבחירה.
ישנם מצבים בהם אנשים בחרו מצבות אצל בונה מצבות שלא תיאם עם חוקי בית העלמין אותו רוצים לקבור את המנוח, מה שיצר מצב לא נעים של מצבה לא חוקית לבית העלמין, לכן הקדישו זמן ומאמץ לבחירת מצבות ומציאת איש מקצוע אמין שיודע את  התהליך מבחירת מצבה ועד לשלב בה היא מונחת במקומה בבית העלמין.

אם אתם מכירים בונה מצבות בעל ניסיון והמלצות, התחילו איתו והתייעצו איתו לגבי המצבות שהכי משכו אתכם מתוך הקטלוג.

בחירת נוסח על מצבה

אם אתם מתקשים לנסח את הכיתוב שעל גבי המצבה, נסו למצוא השראה באינטרנט על כיתוב על מצבות, דעו כי חברת קדישא ממליצה על נוסח קבוע ואחיד, אותו תוכלו לקבל כלשונו. לחילופין תוכלו להיעזר בנוסח האחיד, לשנותו או להוסיף עליו כיתוב בהתאם לנימה האישית ולמסרים שחשובים לכם לתאר את יקירכם.

בחירת נוסח על מצבה 

בחירת מצבה לסיכומו של דבר:

ישנו מגוון גדול מאוד של מצבות ישראל לבחירתכם.
סוגי אבנים שונים למצבות בצבעים שונים גדלים שונים בעיצוב אישי, איך מתחילים?
התחילו בקבלת השראה מכמה אתרים מובילים בשוק ומשם ניתן ליצור קשר עם בונה מצבות אמין ובעל ניסיון אשר ילווה אתכם לאורך כל השלבים,
התייעצו עם כמה בוני מצבות כדי הצעות מחיר שונות עבור המצבות שבחרתם מתוך הקטלוג.
היו סבלניים ובדקו לעומק על הניסיון והנכונות של בונה המצבות לעזור בתהליך, איש מקצוע הגון יתן לכם את כל המידע שאתם צריכים לקבל.

תוכן המאמר
עוד כתבות בנושא
אינסטלטורים איזה תיקונים עבודות בעל מקצוע עושה
כיצד למצוא אינסטלטורים

צריכים אינסטלטורים לבית או למשרד לעבודות קטנות או גדולות  ויש כמה דברים שאתה פשוט לא רוצה לעשות כשיש לך אותם, אבל אתה עדיין צריך לעשות

תיקון דלתות פלדלת על ידי מנעולן
תיקון דלתות פלדלת על ידי מנעולן

אילו יש ברשותם דלת פלדה בדירתכם אשר אינה מתפקדת בצורה מיטבית, מובן שאין מקום לטעויות חשוב לקבל את שירותיו של תיקון דלתות פלדלת בעל נסיון